۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۳۲

سرپرست ورزش و جوانان کرمانشاه:

حمایت از هیئت های ورزشی کرمانشاه در دستور کار قرار می‌گیرد

حمایت از هیئت های ورزشی کرمانشاه در دستور کار قرار می‌گیرد

کرمانشاه- سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های حوزه ورزش کرمانشاه، گفت: حمایت از هیئت های ورزشی کرمانشاه در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حاتمی بعد از ظهر شنبه با اشاره به اینکه ورزش در استان کرمانشاه باید در جایگاه و مقام اصلی خود قرار گیرد، اظهار کرد: امروز زمان تلاش و فعالیت برای رسیدن کرمانشاه به جایگاه شایسته خود بوده که با خدمت رسانی به جامعه هدف میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه حمایت استاندار و کمک‌های وزیر ورزش و جوانان و نیز سایر مسئولان استانی در این حوزه شامل حال ما است، افزود: با تمام این حمایت‌ها با تلاش و پشتکار بیشتر در مسیر تحقق اهداف حرکت خواهیم کرد و با تلاش‌های همه جانبه برنامه‌هایی برای توسعه ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از رویکردهای استان کرمانشاه در حوزه ورزشی رویکرد حمایت محور از پیشکسوتان و هیأت‌های ورزشی است که برای آن تلاش خواهیم کرد.

حاتمی به توانایی‌های استان کرمانشاه در حوزه ورزش تأکید و خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه آمادگی و ظرفیت گرفتن میزبانی اردوهای تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف و برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را داشته که می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت‌های ورزشی باشد که زمینه را برای تحقق این امر فراهم خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری یکی از دغدغه‌های مهم امروز در جامعه حوزه جوانان است که با همراهی سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های مربوطه دست به دست یکدیگر داده و برای پیشرفت و تقویت این حوزه حرکت و اقدامات مهمی خواهیم داشت.

کد خبر 5630564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha